Skitvader !

Hej pa er!

just nu sitter jag pa ett internet cafe ,undra nar jag gjorde de sist.. mycket battre an pa hotellets dator som ar valdig eftertraktad tydligen, sa fort man satter sig sa kommer de ngn mer som vill kika , aa sitter a vantar tills man ar klar, blir smatt stressad :)

Just nu star regnet som spon i backen , denna vecka har vadret varit mindre bra :( lite sol har det varit men inte alls sa mkt som jag onskat..
Pa min fodelsedag fick jag formodligen matforgiftning , sa det blev inte alls som vi hade planerat , var mest yr och madde illa hela dagen , sov mkt'.. tur att det regna :)

I formiddags var vi och red pa elefanter , det var valdigt roligt :)
Imorgon ar det sista dagen vi ar har och jag onskar att det blir fint vader sa man kan ligga a pressa lite.. hade latt kunnat stanna har i en eller tva veckor till :)

hoppas ni har det bra hemma !

Pusss


Kommentarer
Postat av: Susanne

Fast nu vill jag ha hem dig Johanna så att jag kan få krama om dig... SAKNAR DIG!!

2011-01-29 @ 19:24:51
URL: http://www.snusenbusen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0