Trött

Hejsan.
Hade sovande jour på jobbet i natt och jag sov verkligen skitdåligt. Vakna av att jag drömde en mardröm.. Sedan hade jag svårt att somna om, låg å vred och vände mig. Tur att jag sluta 9 alla fall.

Efter jobbet åkte jag ner till willys och handla lite .
När jag skulle betala kom jag på att jag glömt min väska på jobbet , men som tur var skulle min arbetskamrat ändå ner till stan så hon tog med den.

Efter stan gick jag hem till mamma , vi drack te och prata.. ett och annat skrattanfall också :)
Tog en promenad hem, åt snabb lunch och sedan hämta mamma mig igen och då var även Jacob med.. vi tog en tur till Torp och kolla rean .. Hitta ett par leggings , svarta med myror på och en tröja som Älsko kollat på länge som , allt för halva prisen på Pondus :)
Hur kul som helst.

Nu ligger jag här i soffan och är super trött,, kommer lägga mig tidigt i kväll ...
Rikard är på möte och kommer hem sedan, denna veckan har vi inte setts mycket eftersom jag jobbat kvällar och han dagar ..

Ha nu en trevlig kväll

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0