En väldigt bra dag :)

Heeeeej på er :)

I morse vakna jag på jobbet 1 timme innan min kl skulle ringa , så jag duscha ocg gjorde mig fin. dagen på jobbet gick fort, jobba visseligen bara till 12 :)

Efter jobbet kom rikard å hämta mig och vi åkte till Näl där vi var på Ultraljud, ush vad närvös jag var. Men jävlar vilken upplevelse.. Där låg vår skatt och sparka och greja. vinka. Man såg hjärnan och hjärtat som slog snabbt, snabbt. 5 fingrar & 5 tår. Allt var toppen sa sköterskan. det kom en tår i ögonvrån. Så overkligen men på något sätt verkligt. Nu längtar jag mer än någonsin. :)

När vi kom hem fira vi lite med fruktsallad .. :) Sedan somna jag en stund i soffan..
Nu ikväll har vi hälsar på rikards moster med familj , alltid lika trevlig att vara där och Vera har varit ute hela tiden och lufsat runt och lekt med alla leksaker som ligger i trädgården ! :)

NU sitter vi här i soffan och har precis ätit kvällsmat, vi köte gott bröd förut i affären.. Snart blir det sängen , ska upp och jobba tidigt i morgon,!

Hoppas ni haft en toppen dag !
kram JOhanna
här kommer lite bilder.


Vecka 18

någon vinkar :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ojj vilken fin mage du fått då !!! :D hiihih

2011-07-20 @ 22:19:56
URL: http://sultanol.blogg.se/
Postat av: Susanne - 22år och gravid

Härlig mage =) Hur många bilder fick ni på den lilla/lille? Ska du boka tid för att kolla kön snart då?

2011-07-20 @ 23:35:27
URL: http://www.snusenbusen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0