En vecka.

Hej på er , ser här att det är en vecka sedan jag skrev. Eftersom vi flyttat har vi inte haft ngt internet och lite med tid..
Veckan som  varit har jag jobbat en hel del ja i stortsätt varje dag utom onsdag. Dagarna har gått fort i onsdags när jag var ledig var jag ute och och plocka en liter blåbär som jag fryst in, det blir nog att sticka ut snart igen och plocka mer rogivade ;)
Vi trvis bra i den nya lyan det är lite kvar att göra som att sätta upp lampor och tavler och sånt men det är ingen bråska ;)
I helgen jobbar jag 17 - 17 & i natt när jag sov på jobbet kom ambulans och polisbil in på gården, eftersom det inte hade någon nyckel fick jag tassa ner och öppna typ 2 på natten. Det hämta en kille med ambulans. Ush för att sova själv på Tureborg, hade aldrig vågat bo där och ändå är det ju inte är höghuset jag jobbar.. Idag på jobbet var de lungt, vi var på trop en sväng och kika eftersom det var så dåligt väder. hitta två tröjor och ett par byxor och lite örhängen på Ur & penn.

Rikards mamma & pappa + min pappa & syter har hjälpt oss att flyttstäda i dag , nu är de nästan klart allt och det är underbart att snart få lämna packhusgatan för gått. :)
När jag kom hem från jobbet åkte vi till willys och veckohandla, så nu har vi mat för en hel vecka om inte mer, så skönt att slippa åka till affären och handla varje dag + att de är billigare att veckohandla.

Vi har också skrivit en "att göra litsta" saker vi ska göra under veckan :)

Annars rullar allt på som vanligt magen har varit spänd hela dagen och de har gjort lite ont.. PÅ onsdag går jag in i vecka 17 tiden rullar på :)

Ha de så bra , kramar


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh de går så fort, tänk att du snart har gått halva tiden! Du kan få ha en annan "bebis" om du vill just nu.. :P Nattning som tog 2 timmar idag..

2011-07-03 @ 21:14:30
URL: http://nennebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0