Fredag!

God morgon :)

Idag tog jag mig sovmorgon, när jag hörde att de ösregna utanför kände jag inte för att gå upp på hela dagen. Men nu har jag tvingat mig upp och ska snart göra lite nytta här. Promenad med Vera och plocka i ordning här hemma. I eftermiddag - kväll blir det jobb för hela slanten.
Men i helgen är jag ledig :)

Boka Könsultraljudet i dag man kan säkert se vad de är för kön redan nu men jag väntar en månad så liten har växt och så :) jag är så nyfiken på om en är en Meja eller Loke.
Vad tror ni ?

Ha en toppen dag :)
kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

En meja såklart, Vem ska william annars gifta sig med?

2011-07-22 @ 13:57:28
URL: http://nennebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0