Fredag.

heej på er.

Det har varit väldigt mkt jobb de sista så på min lediga tid väljer jag inte i första hand att sitta här.
Igår på eftermiddagen träffa jag josefine, :) vi fika en lång lång stund och tjata och kolla på folk.. underbart att få ses igen.
När vi satt där kom mamma och kiden också, de tog en glass med oss sedan gick vi ner på fjorden och kolla läget. :) Vi gick in på området och kika på olika artister , inte några av mina favvoars men det det gänget jag var med så kunde man nog se på allt , och allt var bra :) vi fick sällsakap av Threrse & hennes systrar viilket var jätte skoj eftersom vi inte ses så ofta längre !

vid halv tolv tiden kom rikard å hämta mig , han var inte med för han hade fått feber stackarn, så idag har jag tvingat han vara hemma från jobbet så han får vila.

Dagen i dag består av stranden med Josefine en stund tills jag ska jobbba kl 3. :) hoppas ni får en toppen dag !
kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0