Fredag :)

hej på er :)

Idag hade jag sovmorgon , underbart! när min kämpe lämna sängen i morse hoppa Vera upp och la sig brevid mig tills vi gick upp ! :) Idag stod bara städning på schemat och jag har dragit ut på de iin i de längsta , huvudsaken är att de är klart när rikard kommer hem ,, så mkt är det inte att städa heller... Ska även fixa mat idag blir de kryddstarkfläksfile med sås och klyftpotatis :) mmm !

Har vilat mkt i dag vilket var behövligt kände jag , men mitt uppe i vilandet knacka de på dörren , vem fan kan de vara? Jo pappa som kom med jordgubbar, - hej ville bara överraska dig lnte. ;) Finaa fina pappa !!!!

Nu ska jag börja med städningen här. Ha en trevlig kväll gott folk :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0