Idag är det ingen vanlig dag...

Idag är det Jacobs födelsedag , hurra hurra hurra ! :)
dagen börja med sovmorgon , har varit bortskämd med det denna vecka så jag tassa upp och gjorde mysfrukost till mig och Rikard. Gott bröd, ägg, frukt , jucie m.m
Eftersom vi skulle på kalas i dag åkte vi en snabb sväng till torp tänkte jag skulle ta en liiten tur med vera innan också så hon fick kissat och Bajsat , men innan vi kom in hann hon rullla sig i bajs, så det blev inget kalas för henne.
På torp hitta vi alla fall de vi skulle ha , Jacob fick ett fiskespö, drag och fiskelåda av oss, det hade han önskat sig! SÅ ikväll blir det nog fiske för rikard och jacob , kanske maja. :) hemma hos mamma bjöds det på glass i stora lass och hennes äggost som hon är bäst på att göra å annat gott :)
Nu blir det snart mat här och sedan ska jag bege mig till jobbet, dagen har gått så snabbt bara typiskt bara för att man har tider å passa.
Hoppas ni får en underbar dag !
kramar Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0