Ledig!


hej på er.

Är uppe tidigt i dag , kände mig rätt pigg när rikard gick upp i morse., men somna nog här i soffan en liten stund sedan. Idag är jag ledig och idag ska jag städa och göra fint här hemma :)

Igår jobba jag till 12 sedan träffa jag Sarah på stan, vi tog oss en fika och satt å prata länge på rådhuscaffet , det var lä där så det var hur gott och trevligt som helst, som alltid !

När Rikard slutat jobba möttes vi upp på stan och sedan åkte vi hem och hämta Vera. Sedan bar det av mot Dalsalnd där vi köpte en av de godaste pizzerna jag vet , i färgelanda. ;) Vidare till Ellenö där vi åt dom , mötte upp Maja och Jacob och fiska lite grann, en jätte mysigt kväll var de. Innan vi åkte hem tog vi oss en glass på mc donalds. Somna och sov som en stock i natt. Underbart !

Hoppas ni har de bra :) här kommer blider från i går.
kram Johanna











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0