Lördag.

hej på er :)

Idag har jag jobbat heldag 9-19. Sov ruskigt gott i morse och hade helst sovit ännu längre. Dagen på jobbet gick hur fort som helst. VI  tog med de boende ut till stranden vilket alla tyckte var mysigt.. Men va solen tar, mer än vad man tror.

Rikard hämta mig efter jobbet och vi åt kvällsmat vid havet , mysigt. satt och njöt fiska lite och så. Nu har vi kikat lite på webtv  "mamma byter bo" skulle aldrig vilja byta med någon, för jag kan inte få de bättre!

Imorgon hoppas vi på fint väder för då ska vi till stranden jag å rikard, börjar jobba 17 - 22+ natt imorgon så har hela dagen på mig att sola och bada , underbart :)

Hoppas ni haft en kanonbra helg :) kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0