Måndag.

god morgon !

Inatt har jag sovit som en stock, har börjat drömma konstiga drömmar. Hade ställt kl på 10 & tvinga mig upp annars hade ja sovit längre. Har ätit frukost och nu står promenad med Vera på schemat :) I fredags när jag åkte till Susanne glömde jag stämpla ut mitt busskort så de är väl 0 kr på de nu, smart ! Så jag får ta mig en promenad sedan innan jag ska till jobbet å ladda de..
Idag jobbar jag 15 - 12 så det blir en natt utan Rikard :( Imorgon efter jobbet ska jag träffa Sarah, de ska bli trevligt :)

Annars händer inte så mkt är ledig ons,tor,fred och jobbar helgen sedan jobbar ja två dagar och sedan är de UL för våran del, som jag längtar och nu närmar det sig äntlien med stormsteg. Låt nu tiden gå väldigt fort och att det snart är december :)

Hoppas ni får en kanondag !
kramar


Kommentarer
Postat av: Erika

Ska bli kul att få höra när du blir beräknad nu. Jag blev framflyttad 4 dagar men en kompis blev framflyttad 3 veckor. Hoppas att allt ser bra ut. Är jätte mysigt att få "se" den lilla/lille krabaten första gången. Hoppas att ni får samma tur som vi. Liam vinkade till oss och gjorde en massa kullebyttor :D Fick se jätte tydligt 5 fingrar och 5 tår på varje han/fot. Hoppas att det är tydligt nu då :D De bilderna är ju faktiskt de absolut första bilderna på er bebis. Mysigt :D

2011-07-13 @ 19:57:33
URL: http://19ochmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0