Måndag kväll

gokväll på er.
tycker det är så svårt att få ngt dirket inlägg på morgonen när man skriver för jag vet ju inte alls hur dagen blir , oftast.

Tog verkligen det lungt i dag, magen spände och det gjorde ont vid i jömskarna och hade extrem huvud värk. Roa mig med att kolla på Unga mödrar.., Sedan vila jag en stund innan Rikard kom hem. När Rikard kom hem stod maten på bordet, idag blev det korvstroganof och ris :) Rikard hade även köpt ett nytt fiskespö till mig som vi var tvungna att inviga, och det fick bli på skeppsviken :)
Inget napp för oss, men för en del andra hade tur med fiskandet, vi stod ju en bit från de andra för det var väldigt mycket folk , och mer blev det.

Innan vi åkte hem tog vi vägen om ICA och handla lite, ikväll har vi ätit våfflor, sylt och grädde här hemma och bara myst :) Imorgon jobbar jag kväll & natt så det gäller att ta vara på varje tillfälle tillsammans :)

Nu ska jag sova tänkte jag , imorgon ska jag träffa min älskade syster innan jag börjar jobba :)

Här kommer lite bilder.
Kramar Johanna



Våra konkurenter som tog all fisk ;)


Min Rikard :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0