Måndag.

Go kväll på er!!

Klockan stod i morse på 05.15 och när jag gick upp kände jag mig inte allt speciellet trött men det var bara någon halvtimme eller så för i dag har jag varit trött hela dagen. Innan jag tog bussen till jobbet tog vi oss en tur med Vera bus.
Jobba 7 - 15 i dag tiden gick fort, efter jobbet tog ja en sväng till banken där jag beställde nytt bank kort mitt går snart i två delar , men än så länge fungerar de :P men va tid de tog på banken det är ju dumt att stressa.
Efter banken tog jag mig en snabb sväng till Clas olsson där jag köpte två lampor.. Men själva glödlampan som ska vara i kommer inte för ens i mitten av juli..
När vi kom hem åt vi lite och sedan tog vi en tur till torp , alla vi skulle ha fanns i en affär och det var bra. :) Vi handla en hylla , en tavellist och förvaringshyllor som vi ska ha i garderoben :)

När vi kom hem från torp vila jag lite och sedan tog jag mig en långis med Vera medans Rikard gjorde ordning tacos till oss., på promenaden träffa jag två av mina underbara bröder Simon och Jacob :)

Imorgon ska jag ha sovmorgon för imorgon är jag LEDIG ! så jädra gott !

På fredag ska jag på spa med susanne, en sen födelsedagspresent som passar väldigt bra nu när man är trött och gravid att få bara ta de lung och njuta. :) Vi ska vara där typ halv 8 och äta god frukost buffe , fy fasen va gott och sedan hade hon bokat en överraskning i form av en gravidmassage , spännande. är helt övertygad om att det kommer bli en underbar dag tillsammans med min gravida underbara vän ! :)

Nu sitter jag i soffan och tar de lungt mätt i magen är jag och snart ska vi se ett avsnitt true blood. Idag var de någon liten som hicka i min mage, häftigt !!

Hoppas ni får en super dag , kramar



Kommentarer
Postat av: Susanne - 22år och gravid

Härligt =) Första gången du känner den bebisen eller har du kännt av han/hon tidigare med ?

2011-07-04 @ 21:50:30
URL: http://www.snusenbusen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0