Min dag


gokväll gokväll..

Nu sitter jag här och har nyss ätit lite kräm :)

Dagen har varit jätte mysigt vi tog bussen upp till högsäter , vera la sig som vanligt när vi åkte buss direkt och sov. när vi kom dit åkte pappa och farmor å handla och farfar berätta gamla galna historier. Mat bjöds det på och väldigt god sådan , köttbullar , sås och potatis :) Vi passa på att fira Carro också så efter maten och promenad med vera blev det bullar , glass och jordgubbar :) har varit extremt trött idag , vet inte va de kan bero på ,. kanske för att jag bara sov till halv 9 i morse.? :) Vi tog farmor och farfars bil hem.
När jag kom hem möttes jag av världens finaste rikard , han höll på att laga mat kotletter sås och klyftpotatis. det gjorde han riktigt bra !

Annars har vi inte gjort så mkt , ladda hem en film såg nog en kvart innan jag somna .. har bara legat och gosat i soffan. skönt med en slappis kväll, vi har även varit på spara och handlat och snart blir de sängen.
Imorgon är jag ledig och då blir de städ här hemma.. plockar ordning och dammsuga skura golv jag vanligt städ helt enkelt.

hoppas ni haft en bra dag. här kommer blir bilder från i går och idag :)


Lucas.:)

Majsan



PÅ allsång , William :)

Allsång, Fina Jenny ! :)

Vindruvor är gott :)

åh , sötnos :)

tillslut gick wille med på att rikard tog i honom :)

vera, livsnjutarn var med såklart :)
Vi :)


Tror de flaggar för min kompis Sarah blir 22 idag :)

farmor och farfar, världens bästa !


gissa vad han plockar !?


taaaaraa :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0