Onsdag.

heeej på er. :)

veckorna bara springer förbi och jag hinner knappt med. kika i kalendern idag på jobbet det är ju bara 2.5 vecka kvar på mitt sommar vik..Sedan hopppas jag på att de behöver mig på dagis igen, som jag saknar dom!

När jag kom hem vila jag en stund tills rikard kom hem, då åkte vi å bada ;) det var faktiskt rätt gott i vattnet :) Efter de åkte vi en sväng till torp skulle köpt mig en jeans kjol men kom hem med ett diadem, jeans leggings och en klänning. rea kläder så det var toppen :)
Sedan åkte vi till Willys och handla massa mat ,så nu har vi mat i kankse två vekcor fram över alla fall ;)
¨
Kycklingtacos blev det till kvällsmat idag, underbart lätt och fruktansvärt gott .. ! :)
Imorgon kommer Josefine hem, det ska bli skoj att äntligen få ses i gen ;)


Nu ska jag mysa ner mig i soffan hos min älskade!

här kommer lite bilder från några dagar fram över :)
4








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0