Söndag.

thipp..
Idag är det ingen bra dag , vakna i natt av en mardröm av att Rikard dog och att jag sortera hans kläder, några med lukt från honom spara jag.. När man drömmer så och vakna så börjar dagen att man är ledsen (alla fall för mig ) Har gått med en klump i magen hela dagen kalla de gravidshormoner eller vad ni vill..

Meniingen var att vi skulle ha en heldag på standen idag men Rikard har hostat hela natten + att han har feber. så det blev en slappisdag. En tur med Vera  så hon fick bada och så men annars har vi bara varit inne, sov en stund och snart ska vi börja med maten..

Räknas man inte längre bara för man är gravid? Det går att vara social och ha roligt fast jag inte kan dricka.. det går ju alla fall att fråga om jag vill vara med.? Eller ?

Om en stund ska jag åka till jobbet..
Hoppas ni har en bra söndag !
Johanna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0