Tisdag

God morgon på er.

idag tog jag mig en riktig sovmorgon och gick upp när jag vakna :)
I söndags hade vi en riktigt slappfisar dag med sovmorgon och god frukost, så det ska vara på söndagar helt enkelt :) Vi blev bjudna på Thaimat och av rikards föräldrar sedan kika vi lite på film " en blomma i afrikas öken " hette den , en självbiografi vi båda tyckte att den var rätt bra , man kan leva sig in på ett annat sätt när man vet att det hänt på riktigt :)
På eftermiddagen tog vi oss ut till bullarn och plocka lite svamp i skogen ,det var gott om det vilket var väldigt skoj.. vi hitta svamp hela tiden :) På väg hem tog vi vägen om rikards goa mormor och morfar , de fick också lite svamp :) Sedan bar de hem att göra mackor med svampstuvning till mig och ost/skink mackor till Rikard. :) Det blev sent i sängen och det tog tid innan man varva ner, men vilken mysigt eftermiddag vi hade. :)

Måndag , upp tidigt och iväg till jobbet dagen gick fort tycker jag och när jag kom hem la jag mig och vila en timme, var helt slut.. Rikard kom hem och begav oss iväg mot Brastad där vi fira lilla Wille som fyllde 1 år.. tänk va tiden går fort :) När vi kom hem la vi oss i sägen och kika på film ,. jag somna dock efter halva det var för mkt pang pang för min smak :) Nej nu är de väl dags att göra ngn nytta ta en promenad med Vera och sedan bege sit till jobbet. jobbar 15 -15 :)

Ha de underbart kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0