Torsdag.

God morgon på er!

fasen va trött jag är.,
Igår hade jag en slappis förmiddag, väldigt gott och behövligt :) Kidsen kom en stund vi åt glass uppe på terassen , ja vi har en sån längts upp på vårt hus som alla får vara på, stor ballkong där det är lä och man ser havet, underbart :) Sedan gjorde jag mig klar och gick ner till dom , fick korv med bröd och sedan spela vi kubb, vann inte en ända gång :/ När Rikard kom hem städa vi ur förrådet lite snabbt de mesta kasta vi faktiskt.

Sedan vidare mot Lysekil och Allsång. Medelåldern var väl 60 + men jag tyckte de var mysigt att sitta där och kika på folk , Wille och Jenny kom också så himla mysigt att få se dom igen, men så stor wille blir de.. den fina fina pojken! Vi hängde sedan med en sväng hem till Jenny och martin , vi fick goda bullar kaka och saft , fick även låna lite mammakläder vilket var väldigt uppskattat :)

Nu sitter jag här halv kvar känner att jag har gott om tid, men det är väl bara för stunden sedan upptäcker jag att jag inte borde sitta här. Ska snart göra mig klar å så ska jag å vera ta oss ner till kampen och möta carro och pappa sedan vidare till högsäter där vi ska träffa farmor och farfar :) det ska bli skoj, hoppas de blir bättre väder än va de är nu :)

Lägger upp bilder från igår och i dag ikväll :)

Ha de fint kramar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0