Torsdag.

Godkväll kära vänner.

Även denna dag börja äckligt tidigt..
Tiden på jobbet gick som vanligt fort, sluta 15 när jag skulle ta bussen från stan mötte jag pappa så han körde hem mig i stället :)

la mig på soffan dirket jag kom hem och vakna av en puss från världens bästa Kille :) Idag har vi inte varit hemma mycket är Rikard kom hem åkte vi ner till Svenskholmen och kika lite på Sjöräddningensdag., vi var där lite sent men vi hann se en del saker , mycket saker för barnen och det tyckte jag var det bästa. :)

Sedan mötte vi Upp Johnny och hans Jenny vi tog en långis med hundarna i över två timmar., det fick bada och springa så det var nog väldigt nöjda ! Men det känns i svanken men det är väl bara nyttigt att röra på sig ?

Nu ikväll har vi ätit kvällsamat och tar de lungt. Imorgon har jag sovmorgon och det tackar jag för.. :)

Hoppas ni haft de super bra :) Kram JOhanna

Bilder !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0