Torsdag.

Godmorning.

Ligger i soffan och mornar mig lite grann, förstår inte hur trött man kan vara på morgonen . Rikard är alla fall väldigt glad att jag inte jagar upp honom 9 på helgen längre för nu för tiden sover jag gärna till halv 11 om inte längre. det som är synd är att dagarna bli så korta !
Igår jobba jag kväll , kvällen gick väldans fort & nu jobbar jag bara en kväll till (idag) sedan är jag ledig fred-lör-sön :) Underbart.

Ihelgen ska vi städa klart i den gamla lyan så allt är klart med de och det ska bli väldans gott sedan vill jag ut i skogen och kolla om de finns någon svamp. När vi var ute och plocka blåbär i söndags åt Vera massa blåbär dirket från busken :) Vi ska även sätta upp gadiner i några rum där vi har gardiner att sätta upp :)

Idag innan jobbet vet jag inte riktigt vad jag ska göra. förutom att ta en långis med Vera. Igår fick Rikard upp lite grejer på väggarna som en hyllla och sänglampor. Nu börjar det bli fint här :)

Ha en toppen dag !
Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0