Vann spa.

Gokväll på er :)

Sitter här och är verkligen jätte trött, eftersom jag jobba kväll igår kom jag hem sent och då kom jag även i säng sent , typ tjugo i 1. Det bästa av allt var att jag skulle upp kvart över 5 och sov svindåligt inatt eftersom det var så varmt, men jag överlevde :)
Tog en buss till Munkedal där min Sanne hämta upp mig och vi åkte till Vann ,, åt frukost som var jätte god :) Sedan tog vi oss ner till spat där vi fick Mamma massage , underbart gott jag somna ;) När vi plaskat runt i de olika goa poolerna tog vi spa cermoni där vi fick body skrub och fotbad & annat :) rena och fräscha tog vi oss ut till resturangen där vi åt en god lunch buffe innan vi begav oss hem till Susanne där vi tog en tur med Carisma i regenet när vi kom hem. Rikard kom och hämta mig så nu har vi myst lite i soffan ikväll blir det tidigt i säng är svintrött..

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag
kramar !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0