En regnig fredag.

God förmiddag.

Vakna några gånger inatt och hörde hur de ösregna ute,. När jag skulle upp i morse låg jag kvar så länge som möjligt deet var längesedan sängen var så varm å go :) Tog mig upp alla fall och tog mig till jobbet 7 -10 jobba jag bara i dag rätt gott faktiskt..

Idag blir de en lungn dag, har inte lust att göra någonting i detta pissväder ush , en långis med Vera får de ju bli givetvis ändå men sånt är ju självklarheter. Annars blir de lungt. Ikväll ska vi till lgn å göra klart för tapetsering. gott att de snart är klart. så snart kan vi flytta in, ska bli underbart.
På måndag kommer även våran diskmaskin , underbart att slippa diska :)

ha en toppen dag :)
kramar


Kommentarer
Postat av: alexandra

Ja, funderar också på det! har ni börjat fundera på barnvagn än?:)

2011-06-17 @ 16:02:45
URL: http://atd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0