helgen

Hejsan.

Inser nu att jag inte haft tid på några dagar att sitta här. Har försökt ladda upp lite bilder från mobilen till facebook alla fall :)

I torsdags var Rikard ledig för han hade jobbat in tid, vi passa då på att åka till IKEA och handla lite. det blev en del saker men inte alls så dyrt som vi hade räknat med, :) När vi kom hem var kl halv tre så de var bara för mig att packa väskan och bege mig till jobbet, mådde skit och var aptrött men kom till jobbet alla fall. Det var rätt lungt kväll och det var gott., sov natten den natten där och sov verkligen hur gott som helst :) Tiden gick väldigt fort på midsommardagen också , vi var nere på stan och kika på när de dansa med de boende efter de sluta jag efter ca 1 dygn ... Mötte upp Rikard som redan hade packa allt inför kvällsens firande.
Vi åkte till Tempo och handla lite mat vi skulle ha med oss sedan bar de först av och hämta upp Jenny och steff och sedan mot kusten. Vi var i Jennys pappas båt , fiska , grilla och hade de väldigt mysigt. Somna ganska tidig men sov inte så jätte skönt , inte så skönt man sover i sin egen säng alla fall :P

När vi vakna i morse va de toppen väder och vi åt frukost ute :) Sedan packa vi i hop oss och åkte till ett ställe och fiska lite till., hade en fisk nästan på men jag blev så rätt så ja skrev , smart va !? Väl hemma åt vi lite mat och jag vila en timme i soffan sedan har vi packat och grejat här i lägenheten. Imorgon flyttar vi !!

Ha de gott
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0