Helgen

god morgon på er.

Nu ska jag berätta lite om helgen för er som är intresserade :)

Fredag: Jobba till 15 efter jobbet kom Rikard och hämta mig Så åkte vi en sväng till Bjursjön med Vera det har ju varit så underbart väder ute så .. :) Efter de tog vi en tur till torp & köpte tapeter till lilla hallen. :) När vi åkte hem tog vi vägen om den nya lägenheten , där var även pappa som ville se hur den ser ut, han hjälpte oss par timmar att riva tapeter. :) Trötta och varma begav vi oss en tur till Bjursjön denna gången tog vi med oss Lill Lucas och jacob. Jag och Jacob bada :) kan inte säga att de var skönt med ! Fruktsallad blev de när vi kom hem. mmm ;)

Lördag: Sovmogon! handling av tapteter till sovrum och vardagsrum. Sedan rev vi tapter i 4 timmar, bara i vardagsrummet är så trött på riva tapter så de är inte sant ! Pappa var med och hjälpte till :) Innan vi gav upp för dagen tog vi vägen om skeppsviken så vera fick svalka sig :) Sedan var de bara att slänga sig in i duschen och ta på sig någon , tråkigt ingenting känns som de sitter fint längre.. och ju tjockare jag blir destu svårare blir de väl ;)
Hemma hos jenny bjöds de på jätte god thaimat som hon gjort själv och god frukttallrik till efterrrätt ...
Kvällen sluta för mig kl 23 då vi gick hem, rikard skulle upp tidigt för han var tvungen vara med på övningen (som vi hoppast på att han skulle slippa )

Söndag : Sovmorgon! ja vad ska jag göra i dag !? SOla och ta de lungt ? packa som en idiot och gå upp till lägenheten och greja .. Ja vi får se. Nu ska jag alla fall äta frukost och ta en promenad med dogens, vi hade Alice här i natt :D

Puss på er
Johanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0