Tisdag.

Hej på er.

I morse när jag gick till jobbet kändes det som att de var måndag. Jobba bara halv dag idag och fick sluta en stund tidigare. När jag kom hem tog jag en tur med Verisen, hon hade nog träningsvärk i dag efter allt simmande igår :)

Har vilat i mycket i dag har varit så jädra trött.. Kanske hade lite vila att ta igen för i helgen var de inte mycket av den varan.. När jag vilat klart tog jag en tur med Vera och på hemvägen hem handla jag lite saker inför dagen middag. :)

Nu har Rikard precis åkt till lägenheten och ska greja, jag ska ta tag i disken och pyssla lite här hemma. Senare blir de nog en promenad med Jenny och Alice förhoppningsvis eller så tar jag å vera en titt upp till husse.

Imorgon går jag in i vecka 13. Tiden går väldigt fort och jag längtar så tills man kan börja inreda de lilla barnrummet, det är nog de viktigaste i hela lägeheten att de ska  bli fint :)

Hoppas ni har en toppen kväll
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0