vecka 12

Barnet:

Cirka 5.5 cm och 25 gr.

Hjärnan är i en viktig utvecklingsperiod. Barnet har ögonlock och tandanlagen är på väg. Det går inte att se vilket kön barnet har vid en ultraljudsundersökning även om könsorganen börjat utvecklas. Man kan bara ana skillnaden på flicke- och gossebarn då könsorganen är helt färdiga.

Ja tiden går fort och fortare hoppas jag att den gör :) Längtar så !


Kl ett mötte jag upp Lucas i dag för jag skulle bjuda han på lunch , han fyllde ju år i går och jag var ju inte hemma:( Vi skulle äta thai hade vi plannerat med på Göteborgsvägen var det stängt, det var stängt nästan överallt !! Men en thai hitta vi som var öppen och maten smaka bra :) Mätta och nöjda begav vi oss till mamma för att äta äggost men de skulle iväg på hus visning så vi haka med på de :) När vi kom tillbaka så fööljde jag med Lucas upp och åt äggost där ... Mmm riktigt gott :)
Nu är jag hemma igen och ligger i soffan , är trött i dag. Ska nog vila en stund innan jag tar en långis med Vera :)

Ha en kanon dag. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0