---

Hej på er!

Igår kväll hade jag egentligen ingenting planerat men så blev det inpuls utgång , tog med mig syster yster , vi hitta lite rom här hemma som vi tog här hemma innan , inte alls gott men det gick ner :) Det var ganska mycket folk ute, träffa en del jag kände , mötte upp Vickan , skoj att ses det var så längesedan jue.
Kvällen var lyckad , det var länge sedan jag skratta så mycket tror jag , :)

Idag har vi varit på torp, det blev längre än planerat men rikard höll ut ;) Fick köpt två par jeans legging , vanliga leggins , en tröja till mig och en tjock tröja till rikard, present till Maja. Och hundmat som det var extrapris på och lite annat till Vera som hon behövde.

Nu i eftermiddag kväll har vi varit å hälsat på min moste och marcus ,det bjöd på jätte god mat och vi hade det trevligt ! Fick en försenad födelsedags present också, från body shop , dush kräm och loution å sånna vantar som man har när man dushar, en jätte bra present., sånt som man vill ha men inte har råd till :)

Nu ikväll så har jag varit ute en sväng med Vera Jenny och Alice, nu ska vi snart mysa ner oss i soffan och titta på web tv ;)

Hoppas ni haft en bra helg!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0