Fredag !

Go kväll på er !

Denna veckan har alla dagar inprincip varit samma. Tidiga mornar jobb hela dagen , kommit hem vid 6 tiden gjort mat , långis med Vera, big brother och sedan natti natti !

Idag sluta jag halv 5 i Hogstorp , var inne i stan vid halv 6. Mötte upp Älsko och sedan gick vi och åt thai med Mattias och Susanne, det var jätte gott och alltid lika trevligt ! :)
Innan vi gick hem tog vi vägen om willys och handla lite frukost saker tills i morgon.

När vi kom hem tog vi en tur med Vera, på promenaden gick vi och prata om bostadsrätter, både jag och Rikard är sugna men det får vänta tills jag har fast jobb :)

När vi kom hem var det fredagsmys för hela slanten , godis och Big brother :) , Det programet blir bara bättre och bättre ;)
Sedan kika vi på ett nytt program som hade perimär i går (vi kolla webtv ) Jobbjägaren. I avsnittet handla det om en tjej och en kille som hade en barn, hon hade typ aldrig jobbat i hela sitt liv och han jobba röven av sig för att de skulle gå runt , och hon fatta inte att hon kanske också ska hjälpa till ? Hon ljög om att hon sökt massa jobb och gick å hanlda massa saker för hans pengar, hur kan man mä? Skrämmande jue! Det sluta ju alla fall med att hon fick ett jobb och det var ju mycket pga hennes gymnasie utbildning..

Nu är det dax att sova , imorgon är det en ny dag och då är Vera prio ett, vi ska ta en långpromenad till ett speciellet ställe och träna lite å så .. Vi hoppas på fint väder!

Ha en trevlig fredag mina vänner ..
Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0