Härlig dag !

Hej på er !

Ännu en dag med fint väder som jag har utnyttjat till max !

Tog mig en promenad med Vera tidigit i morse , det var fint väder med lite kallt., när jag lämnat henne gick jag å hämta Lino och vidare till öppna förskolan, där busa, lekte  & fika lite :) Innan vi hann ut ur lokalerna sov den lilla hjälten.
Gick hem och ringde Jenny som fick passa Lino de minutrarna som tog att hämta Vera, sedan bar det av mot strandpromenaden.
När vi kom dit sov fortfarande Lino och jag och Vera satte oss på en bänkt å sola , tills kl 13 ungefär då gick vi hemåt , vi tog vägen om ICA och köpte lite vatten och bröd.
Tiden ticka i väg och kl två skulle vi ju hämta Maja och Jacob i skolan. Så vi gick in i 10 min och gjorde i ordning mackor och ut igen :)
När vi kom till skolan så var Maja och Jacob ute på skolgården, Maja gick in i skolan och värmde lite mat till Lino som jag hade med., goare att äta ute ;)
Sedan bar det av mot Emaus,vi skulle ta en gena som säkert blev en sena eftersom det var så mycket snö och is i skogen , skamm den som ger sig fick god hjälp av maja och Jacob. :) Lino somna gott efter han hade fått mat i magen :)
När vi kom fram vakna Lino lagom till att kika på Kaninerna och det andra djuren :) Sedan blev det fika och lite bus. När klockan börja närma sig 5 traska vi mot stan där vi skulle möta upp Emelie , men halvvägs på väg var det någon trött Lino som blev arg, han var så trött så han inte visste vad han skulle ta vägen. Men det är väl inte så konstigt när vi har varit ute hela dagen heller, massa frisk luft ! :)

Här kommer lite bilder !



Sover gott i sin vagn


Puss :)


Världens goaste Maja och Jacob :)


Kaniner


Grisen var spännande :)


:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0