Helgen!

tjena moss.

här kommer det jag grejet med i helgen.

Fredag : Åkte vi upp till Lysekil efter Rikard hade slutat jobbet . Där umgicks vi med Rikards mamma & pappa. Hans mormor och morfar var också där, mysigt :).
På kvällen åkte vi först till Dingle för att hämta upp Angelica och sedan vidare till Sanne. Vi satt och prata & hade de trevligt :)

Lördag: Upp och hoppa tidigt, rasta Vera och sedan i väg mot Backamo där det var teori i IPO. Det var mycket intressant och jag ser fram emot att börja träna :) Efter det drog i väg till mormor och moster och hälsa på där, Vera kunde springa lös och det var skönt :) När vi skulle åka hem upptäkte vi att Vera rullat sig i Bajs (som vanligt) tur vi har bur , och dusch hemma., så nu luktar hon gott igen :)
Resten av lördagen blev lungn , vi hade två avsnitt av Big Brother som vi missat att se på ;)

Söndag: Upp tidigt och iväg på 10 timmars jobb pass, dagen gick väldigt snabbt , jobba med Helene så det kanske var därför ;) Vera och Älsko mötte mig på väg hem och vi tog en pizza och myste i soffan och kika på tv när vi kom hem.

Idag vakna jag 8 och tog en promenad på 1,5 timme med Jenny , har precis ätit lunch och ska snart göra något vettigt. Läsa lite kanske ? Tänkte pärla men har tappat bort serienummret som man måste ha .. smart va ? Här kommer en bild på min första pärlning , inte den bästa bilden och på denna bild är inte pärlplattorna ihopsatta ..

Ha en toppen dag. Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0