Lördag :)

Hej på er , underbara dag !
vakna tidigt i morse av att solen sken in genom persienen , underbart. gick upp och satte en deg bröd medans de jäste hjälptes vi åt att städa lite här hemma. det var behövligt. men som man säger " Om man har ett smutsigt hem är det ett tecken på att man har viktigare saker att göra än att städa" :)
När allt var klart åt vi god frukost, och bara tog de lungt!

Tid 12 tiden kom Rikards goa moster och kusin och hämta mig, Sandra skulle tävla , tyvärr gick de inte som vi hoppast.. Men tycker det är starkt att ställa upp när man är höggravid ;) Hoppas den lill* snart kommer :)

När vi kom hem tog jag en tur med Vera , om en stund ska jag träffa mina syskon, det ska bli jätte mysigt !!! Underbaringarna ! :) Är lyckligt lottad som har så fina syskon!

Rikard är hos en kompis , vet inte när han kommer hem. Huvudsaken är att han har det bra!! :)

Ha en trevlig lördag på er .. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0