lördag

Hej på er!

konstigt nog har det känts som söndag hela dagen. ,gott att det bara är lördag :)
Igår kväll blev det inte alls som vi hade tänkt oss., kvällen sluta på Butlers och sedan Kullgrens. Det var en rolig kväll och jag blev inte spec full.
Idag har det varit en lungn dag :) Susanne och Mattias kom hit och hämta Carisma och så åt vi lunch tillsammans, alltid lika mysigt !
Sedan somna jag och Rikard i soffan en stund innan vi begav oss bort till mamma där hon bjöd på god mat :) Alla syskon var samlade och det var väldans roligt, det händer inte allt för ofta, mina underbaringar :)

Vi tog vägen om Hemmakväll och mötte upp steff , hyrde film och åkte hem. På fodralet lät filmen mega spännande men han låg bara i en låda typ, så vi satte på en kill film så jag bestämde mig för att gå å lägga mig i stället :)
Imorgon ska rikard i väg på möte och jag ska städa och tvätta , hoppas på en fin dag i morgon också !

Ha en bra kväll Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: aaw vad bra :) neej tror faktist inte det är det för jag har det varje dag ! :(

2011-03-06 @ 22:27:27
Postat av: Simone

oj mitt svar cpa lite där :O men det är mitt ovanför :)

2011-03-06 @ 22:31:34
URL: http://siiimonelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0