Skönt!

Hej vänner !
Idag var det verkligen skönt att få sova ut, ! Sitter i soffan och har precis ätit frulle , det är skit väder utanför men det är ju inget man kan skylla på när man har hund, tur att jag inte har stoppat in vinter jackan i garderoben för sesongen än :)
Snart ska jag och bästa Jenny ut på en långis med hundarna och idag ska jag städa lite grann här hemma, har man en hund som fäller och löper får man nästan göra det varannan dag :S ska även hänga upp gardiner, fick dom av mamma för länge sedan och det kom fram när jag städa i skrubben :)

Annars händer det inte så mycket , pappa kommer ikväll och hälsar på , det ska bli mysigt.

Ha en underbar dag, just nu känns det så skönt alla pusselbitar är på plats ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0