Söndag

Hej på er !

I morse vakna jag av att de var så jädra ljust ute, trodde kl var minst 11 alla fall , men inte 8 ! Gick upp och satte mig vid datorn en stund , tänkte ta en promenad med Vera men då gick solen i moln så jag vänta tills rikard gick upp vid 10 i stället.

När vi kom ut var det jätte gott ute , vi var ute och traska i närmare två timmar. Visa Jenny lite ställen som hon kan gå på sedan när hon flyttar som ligger nära.. Vi var även i borgen och kika lite, underbart med utsiken ! Men när vi var på väg hem gick solen i moln och det var inte alls lika skönt ute , så när vi kom in tog jag en varm dusch och en kopp chai te :)  Nu ska vi snart ner i tvätten och sedan mysa framför en film !

Idag blir det en sån där Hemma - mys - söndag ! :)

Ha en underbar dag ni också vad ni än gör.

Och föresten, till hösten kommer mitt liv bli ännu roligare än vad de redan är, jag kommer bli komplett igen, min älskade syster och bästa vän ska flytta närmare. Jag är värdens lyckligaste för de !!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0