Tisdag!

Hej på er !

vi gick å la oss tidigt i går kväll men både jag och Rikard vakna igen vid 23 av att grannen hade sex (som vanligt) Antingen stönar hon väldigt mycket eller så har vi golv och väggar gjoda i papp.. Jobbiigt att vakna av ngt sånt alla fall...

Gick upp vid sju och så solen utanför, kände mig utvilad och glad. Tog en tur med Vera och sedan gick jag in och åt frukost. Hade gått om tid på mig och gick till bussen. På jobbet har tiden bara rusat i väg och ju mer jag är där ju mer trivs jag och nu har jag kommit "in" i de lite mer., roligt !

Efter jobbet kom Jenny och mötte mig, hon hade varit så snäll att Vera fick vara hos dom i dag, tack! tog vägen om affären och gick å handla för middagen.. Älsko kom hem stax efter mig, han hade varit på möte efter jobbet. Nu har vi precis kolla på big brother :) Ikväll blir det tidigt i säng, ska upp tidigt i morgon å jobba. 7.15-17 :)

Ha en bra tisdags kväll !
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0