Tjo hej.

Igår kväll när vi la oss var alla jätte trötta men tro det eller ej , Carisma var nog tröttast ! :) På prommenaden fick hon leka med valpen som aldrig förr det sprang & sprang. Sedan gick det även leta godis medans vi vänta på Jenny blixten Domeij och Steff :)

När vi kom till strandpromenaden stack jag och Jenny i väg och gömde oss medans alla hundar stod och gnydde, det hitta oss ganska snabbt , det börjar lära sig nu :) Sedan fick det springa upp och ner i backen ett par gånger :)
När vi närma oss slutet av promenaden så fick Rikard , Steff och Dennis gå å gömma sig så då fick vi hålla 5 tokiga hundar som var ivriga och ville hitta dina hussar , och det gjorde de ju också ! :)

stax ska jag bege mig på en promenad här , om Jenny kan vakna till liv :) har även tvättstuga så det är väl smart om jag går ner till den och lägger i en maskin :) ? Annars blir det en lungn dag , ska dammsuga liite tänkte jag och pyssla lite. Ikväll blir det som sagt bowling för hela slanten och pizza på de :)

Imorgon kommer min neggas hem, undra om hon är brun ?:) Då hämtar hon ju även Carisma också, det har varit mysigt och roligt att ha henne men man uppskattar att man bara har en hund :) det blir ju atomatiskt så att man har inte lika mycket tid för två som med en.

trevlig helg på er !
vad tyckte ni föresten om min nya disigne ?



Kommentarer
Postat av: erika

2011-03-04 @ 22:36:13
URL: http://nageldekoration.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så himla mycket :) läsar allt din blogg med!

2011-03-04 @ 22:36:49
Postat av: Susanne

Det var jätte kul att träffa dig i går och jag hoppas vi kan ses i morgon måndag med !

Carisma är så lugn och hon tycker nog det är rätt gott att vara hemma i gen ;) Men hon var som en helt ny hund i går vi får väl se om hon kommer till det normala sen i dag;)

2011-03-06 @ 08:06:50
URL: http://www.snusenbusen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0