-

hej för tredje gången i dag, vet inte om ni är så intresserad vad jag gör egentligen men jag skrivet alla fall mest för att jag tycker det är skönt i bland att skriva av sig lite.

När Rikard kom hem åt vi kassler och potatismos, mostet blev som klister. vad gör man för fel då??
Sedan byta vi kläder och begav oss mot hällerstugan där vi spendera 2 timmar i skogen tillsammans med Steff och Jenny på Bohusleden. Vera hitta sig en stock som kanske vägde 4 kilo som hon gick å bar på hela vägen till sjön, hon stanna många gånger och vila men hon kämpa :)
När vi väl var vi stugan och sjön kasta vi i stocken så hon fick simma, bra träning de där. VI såg massa grod yngel som simma på botten i sjön också..

När vi gick tillbaka sprang vi i flera omgångar å gömde oss, den gången ja å Jenny gömde oss fick hundarna leta ett bra tag. Tiden bara sprang i väg och jag hoppas verkligen det blir fint väder på lördag för då ska vi till skogen hela dagen å fiska och grrilla korv :) PÅ kvällen ska vi äta räkor !!

NU ska jag snart sova hoppas ni haft en jätte bra kväll.
kramar !


Kommentarer
Postat av: Monica

Du kanske har i för lite mjölk i moset?

2011-05-12 @ 22:35:45
URL: http://monica84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0