1 Maj

GOD MORGON !

ååå jisses va gott jag sov i natt, vakna som vanligt och behövde gå på toa fast vid 8 somna om och dubbelkolla med Rikard att han ställt kl på 10 så vi skulle hinna äta frulle innan han skulle i väg. jadåå de hade han allt.. kl 10.35 ringde de i min mobil , det var pappa han undra om jag kunde jobba på hans jobb i morgon , synd att jag ska på ett viktigt möte då.. Det kommer nog fler tåg :) Det var bara att väcka Rikard så han fick ta på sig och bege sig av.. Slarvpelle ;)
Sov morgon fick vi alla fall..

Nu sitter jag här och ska snart bege mig till min fina Jenny vi ska ut och gå med dogsen , det ska bli mysigt ;)
Ha en underbar dag..
skriver nog sedan i kväll

kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0