Dåligt samvete.

Hej på er.
Imorse försov jag mig lite grann och resultera att jag fick stressa ut med Vera, fick så dåligt samvete och sedan lämna henne själv. Det andra dagarna har hon ju varit hos Jenny men i dag kunde hon inte, Så i dag skynda jag mig allt jag kunde när jag slutat jobbet och tog med Alice och Vera på en promenad. och eftersom jag kom hem relativ tidigt än vad ja brukar ( fem halv 6 ) Så hinner jag ju en till sedan :) efter promenaden gick jag in och gjorde ordning lite middag var vrålhungrig.

Ska slappa en halv timme och sedan gå ut igen.
Rikard jobbar över idag och ska förmodligen göra de veckan ut vi får se när han kommer hem., lite exra pengar och extra ledighett skadar inte i framtiden :)

Ha en trevlig kväll
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0