Dötrött...

Hej på er...

Har haft en jätte mysigt dag med Jenny , Vera och Alcie i dag. Vi har verkligen haft det super mysigt,.. visseligen kunde de blåst lite mindre då hade de varit perfekt. Stället vi gick på omringades av vit/blå sippor och havet.. underbart. Det var inte så mycket folk så endast vi fåtal tillfällen behövde hundarna gå i koppel.. det sprang och busa och lekta, vera hade med en boll som vi kasta. :) Ett tag tyckte Vera att hon var varm så hitta ett jätte bra vatten hål som hon la sig i och vipps så var den goa och rena vera som jag skröt om i går putts väck ;)

På väg hem tog vi vägen om Rotan och handla lite, ikväll blir de grillning :) La mig i soffan en stund när jag kom hem som somna som en gris. Snart kommer jenny om en stund och då blir de grillat som gäller. :)

Här kommer lite bilder från den senaste tiden från min mobil... Se och njut :)

Pusss Johanna



Mjukstartar med en egobild ;)


En dag när vi skulle på utflykt åkte Alice snåltaxi på vera :)


på fika. :)


Vår !


Stekarn ;)



Bertil :)


Vera ska dra Wille :)

n
en shampoonerad Vera :)


Vera bus !


Här vilar vi i gyttjan..


fina fina du!

Nu ska jag assistera Jenny i köket :) puss på er !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0