Kom hem världens finaste underbaraste Rikard!

Hej igen.


Sitter i soffan ensam, när hände de senast att jag har sovit ensam två nätter och mer ska det bli, ingen att ligga och kika på när man vaknar alldeles för tidigt, ingen man kan väcka och man får krypa tätt intill när man dröm mardröm ingen man kan ligga tätt intill i soffan och mysa. Man uppskattar verkligen vad man har och jag inser att jag aldrig skulle vilja ha någon annan.

Det känns bara tomt , jätte tomt. Saknar dig så himla mycket låt lördagen och söndagen nu gå fort så min älskade Rikardk kommer snart. :)

Nu ska jag snart diska färdigt här tänkte jag sedan få jag mysa med mig själv köpte ju popcorn förut.

Ha de underbart ...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0