Lördag

Godkväll kära Läsare :)
Hoppas allt är bra med er !

Igår efter jobbet mötte jag upp Jenny som hade passat Vera hela dagen , så vi tog en glass på stan :) När jag kom hem gjorde vi i ordning lite våfflor , Maja , Jacob, Lucas och Triztan kom och åt med oss :) Jätte mysigt. Vi tog en sväng till lekparken också eftersom det var så fint väder och jag blir bara rastlös av att sitta inne .. Vera var självklart med :)

När vi kom hem beställde vi pizza och innnan vi hann hämta den kom mamma, Roger och Bertil på besök ,.. trevlig vi satt å prata en stund :) När de sedan gick hem satte vi på en film , somna efter kanske en kvart :)

Imorse gick vi upp tidigt åt frukost och åkte i väg Rikard åkte till Bullarn och lämna av mig i Munkedal på vägen . Hos min Sanne ! Vi var på picknik , vi gick till ett gammal behandlings hem och där fanns en konstgjort sjö som vi satt vi å åt lunch i form av köttbullemackor. Hundarna bada och lekte med en gammal fotboll som de hitta..
När vi kom tillbaka satt vi och prata en stund. Sedan kom Rikard å hämta mig för vi skulle till Majas teater som hon spela.
Teatern var roligt och Maja vad Bäst såklart ! ;)

nu ikväll har vi ätit revbensbjäll och massa god frukt,.. Vi håller på att komma ikapp big brother vi har massa avsnitt för vi inte har haft ork eller tid att kika på tv på kvällarna :)

ha en trevlig kväll
kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0