Lördag/söndag.

Tjo tjing. Ligger här i soffan och är vrååålhungring har vilat en stund och vakna då var ju blodsockret i bott.. jaja.

Igår var vi på stan och tog en fika på pappasen på förmiddagen för min del blev de en räkmacka och en kanelbulle., den kanelbullen var nog en av de trorraste jag ätit. Sedan gick vi å köpte doppresent till Eddie och en skinnjacka till William. :) Sedan bar de av till Brastad för min del och lysekil för Rikards del.
Spendera dagen med Världens bästa Jenny, vi myste och prata och hade de mycket treevligt som vanligt !! :)

Idag sov vi båda till 10 hade inte klockan ringt hade vi nog sovit längre. kl 1 var de dop för världens finsate Eddie. Oj vad han hade vuxit sedan sist jag såg honom och vad fin han är ! :)
Mycket god smörgåstårta åt jag :) Nu i eftermiddag skulle vi se ett avsnitt bigbrother och mysa men jag gick stänga av efter halva blev så jädra trött och nu ligger jag här å är vrålhungrig. Kanske dags att göra ngt åt saken ? :)

Imorgon blir de jobb för hela slanten de ska bli roligt , på tisdag blir de en sväng till tingsrätten kanske inte lika skoj., men på onsdag efter jobbet blir de jobb och sedan Ullared :)

ha en  underbar söndag .)
Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0