Lugna gatan :)

Hej på er.

herre gud vad trött jag varit hela dagen. Innan jag tilllät mig ta en god dusch med hårinpackning och ansiktsmask tog jag å jenny en långpromenad med dogsen, regn och motvind, underbart.
Skönare när man kom in :) Nu sitter jag här i soffan och kollar på lite inredning och saker till olika rum som kan vara bra å ha :) Blocket har mkt !
Ska även tipsa om en fin inredningsida http://ofeliashus.com/ . Där kommer jag beställa lite saker i från är ja säker på.
Väntar även på min andra hälft att han ska komma hem, han jobbar ju som sagt över och jag ska ordna lite kvällsamat , äggmacka och te tills han kommer hem för jag kan tänka att han är hungring. :)

Imorgon blir det jobb på dagis igen, och freda Admore skoj med variation :)

/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0