Lycklig!!!!

hej på er underbaringar !

Idag var vi uppe tidigt och åt frukost sedan bar det av blir BM där tog de blodprov och kolla lite saker , prata en stund och sånt där. Alla prover och sånt var bra, de var ju skönt :)

Innan Älsko skulle tillbaka till jobbet skulle han uträtta ett ärende med det öppna inte för en 10 så vi passa på att handla lite och tog oss en fika:)
När vi kom tillbaka tog jag en tur med Vera , Jenny och Alice var också med. Dumpa av Jenny i skolan och tog med mig Vera och Alice hem igen. Kände att jag hade på tok för mkt kläder på mig och var alldeles svettig när jag kom in , så det blev en röjande här hemma och en dusch , inte alls spec dumt :)

Nu sitter jag här med en stor frukt tallrik med jordgubbar, kiwi, melon vidruvor m.m och bara frossar, lyx kallar jag det ! dagen blir lungn i eftermiddag bär de av till blåkulla där jag ska möta mina arbetskamrater och ta en promenad , ngt som kommunen ordnat ., skoj ! :)

Igår fick jag föresten sms från Rikard han skiver nästan alltid i slutet av smset Jag älskar dig. Men igår stod det Jag älskar er ;)

ha en kanon dag , det kommer jag ha !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0