Måndag.

godmorgon.

Vilken go natt, drömde dock massa knasiga drömmar men som tur va finns de lite sanning i dom , där är jag väldigt glad för :)

Vakna för en stund sedna och gick upp & åt frukost, mozarella mackor :) NU sitter jag här i soffan och ska snart ta på mig lite kläder och sedn bege mig ut på promenad med Jenny & dogsen ;)
Underbara väder ;)

Igår starta dagen rätt tidigt gjorde ordning frukost till mina kära gäster, vi åt tillsammans å slappa en stund i soffan innan vi gick ut och fika med magnus, Mia och alla underbara barnen.:)
Mamma & Simon kom å hämta Carro å Calle för de skulle åka tillbaka till huvudstaden å jag tog en god promenad med Jenny och Sanna ;) Vi skulle stanna till för att hundarna skulle få doppa sig, men just på de stället låg två kärringar å gapa så vi fick gå där i från och gå till ett annat ställe ;)

När vi kom tillbaka efter promenaden så grilla vi först korv och sedan kött , gör gott ! :)
Kvällen sluta med ytterligare en långpromenad och sedan kom världens finaste älskling hem, vi åt goa mackor till kvällsmat och prata och myste massor :)

Ikväll ska jag ladda upp en del bilder som jag har på mobilen :)
Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0