Måndag.

hej på er. :)

herre gud va trött jag var i morse när jag vakna stoppa i mig frukost och gjorde mig klar för jobb. höll på att komma försten när jag kika på kl var de bara 13 min tills bussen skulle gå från kampen., så ja små sprang.

På jobbet var vi ute nästan hela dagen, Barn är så underbart fina. har börjat tänka på de ännu mer de sista. Ärliga och fördomsfria.

Efter jobbet kom rikard å hämta mig för att jag skulle hinna hem innan halv 6 eftersom det skulle komma folk och kolla på våran lägenhet så jag hann ut med Vera innan de kom , för alla gillar inte hundar så som Vera tror.. :) det kom 5 st och kika på lägenheten. en var jätte intresserad men vi vill helst ha ngn som kan flytta in ganska snart eftersom vi ska flytta så fort vi blir av med denna, & vi tänker inte betala dubbla hyror om vi inte behöver , slöseri med pengar på ingenting.

Träffa LInda och barnen en sväng när jag var ute med Vera . det hade varit på torp så de svängde förbi oss på väg hem. :) trevlig blev även bjuden på bröllop ska bli skoj ! :)

När jag kom in igen satt vi igång med maten de är först nu som jag har kunnat slappna av :) Ska lägga mig tidigt idag känner jag.:) Har fått jobb hela veckan , Underbart ! :)

Nu ska jag kika på tv innan jag ska sova.
Ha en toppenkväll
kramar

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad kul att ni också ska på bröllopet :D Då ses vi där. Får gratulera, läste om graviditeten. Hoppas att du inte mår allt för dåligt. Mitt illamående gick över fort. När är du beräknad?

Ha det bra alla tre (fyra), Thomas hälsar.

2011-06-22 @ 17:38:13
URL: http://19ochmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0