Måndag.

Hej på er.

det blev inget jobb för min del idag vilket faktiskt var rätt gott, ska dock få jobba på fredag :) Dagen har varit väldigt lungn. Följde Jenny till skolan och sedan fortsatte jag min promenad en sväng innan jag gick hem, hade med mig lilla Alice då också. Sedan har de vara varit slappis , kikat på film ätit pytt och vilat. Har mått illa till & från hela dagen.
Nu har jag precis kommit in efter en till promenad, friskt luft är ju inte dumt , mötte Jenny denna gången från skolan :)

Nu ska jag sätta igång med maten så min fina Rikard slipper stå med det när han kommer hem efter en arbetsdag , jag har ju bara varit hemma :) Ikväll blir det långpromenad i vanlig ordning , vart vet jag inte. den som lever får se :)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0