Måndag.

Gokväll i stugan..

Ush och fy vad dåligt jag sov i natt, varför ska jag bli förkyld igen !??!?
kl 9 fick ja sms av min fina vän och skrev att hon kommer snart..lika bra att gå upp ändå.

Massa prat om allt och ingenting mysigt som vanligt. En långis med hundarna blev det såklart också, Jenny var med men jädrar va de blåste , inte så skönt alls.

När vi kom hem åke jag och susanne på ett möte , det gick bra. Sedan tog vi en lunch på cactuz båda var vrååålhungriga ;)
Ja de var typ denna dagen som bara har svichat förbi..
Jätte bra har den varit.

När rikard kom hem så laga jag pannkakor med råröda blåbär å grädde, det var gott för stunden ;) Haha !

Nej nu väntas en långis med Jenny ska hinna till hennes jobb innan och köpa lite lakris,skulle kunna döda för de just nu :)

Pusspå er ;)




Kommentarer
Postat av: Susanne

haha så kan jag med känna i bland blir bara så sugen på lakrits tur att jag alltid har det hemma. Hade dock varit jobbigt om jag skulle bli det på jobbet någon gång.. haha

2011-05-03 @ 16:43:55
URL: http://www.snusenbusen.se
Postat av: Jenny

I told you! Varnade för lakritsen ;)

2011-05-03 @ 20:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0