Onsdag kväll..

Nyss inkommen efter en härlig prromenad när vi gått den vanliga rundan tog vi en tur till  sammarlagt var vi ute i två timmar :)
Innan jag gick å la mig i soffan och decka förut tog ja en alvedon och nu hela eftermiddagen/kvällen har jag inte känt ngn ting i foten , underbart.

Tycker det är kostigt att vara själv hemma än inte van vid de riktigt vet inte när senast jag och rikard var i från varnn mer än då jag jobbar natt.. Det är nyttigt men jobbigt att sakna !

Eftersom jag sovit hela dagen typ så är ja inte alls spec trött så jag ska plocka orrdning lite här hemma, diska och så .. roligare att komma hem efter en lång arbetsdag i morgon då :)

ha en trevig kväll :)
Pusss
Johanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0